Retourneren


Retourneren

Soms moet je helaas een product retourneren, om verschillende redenen. Op de één of andere manier past de picknicktafel toch niet zo goed bij jouw tuin als je had gedacht. Of je oog is gevallen op een ander product, zij het van ons of van de concurrent. Lees hier alles over het retourneren van een product, zodat je weet waar je op moet letten.

Kan ik mijn picknicktafel gratis retourneren?

Onbeschadigde artikelen kun je onder bepaalde voorwaarden kosteloos retourneren. Alleen de kosten voor het retour sturen van jouw adres naar ons kantoor zijn voor eigen rekening (let op: deze verzendkosten zijn vanwege de uitzonderlijke afmetingen erg hoog!). Artikelen die je niet kunt retourneren zijn maatwerkproducten en producten die je zelf hebt afgehaald.

Kan ik mijn product retourneren of niet?

  • Aan de volgende voorwaarden moet een artikel voldoen om deze te kunnen retourneren:
  • Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van jouw bestelling;
  • Het artikel moet je voorafgaand en binnen 14 dagen retour melden via de contactpagina of per e-mail;
  • Wij accepteren het artikel alleen retour in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Daarom adviseren wij je om alle bijgeleverde toebehoren ook te bewaren;
  • De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.

Wat zijn de uitzonderingen?

  • Maatwerkproducten kun je niet retourneren.
  • Producten die je zelf afhaalt kun je niet retourneren.

Ik heb mijn product geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je de bestelling al hebt betaald dan storten wij het betaalde bedrag terug, tenzij je dit anders met ons hebt afgesproken. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen.

Is mijn retourzending al ontvangen?

Zodra wij jouw retourzending verwerkt hebben, ontvang je een e-mail ter bevestiging.

Krijg ik een vervangend artikel?

Wanneer je een artikel retour stuurt ontvang je geen vervangend artikel, tenzij je dit anders met ons hebt afgesproken. Bij een retourzending ontvang je het aankoopbedrag retour. Je kunt zelf op onze website het artikel opnieuw bestellen.

Hoe lang duurt het voor mijn retour is verwerkt?

Houdt er rekening mee dat het retour verwerken van een artikel 14 dagen kan duren. je ontvangt een e-mail zodra jouw retourartikel is verwerkt. Als je de bestelling hebt betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt.

Wie is aansprakelijk als het retourproduct beschadigt?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap of aan de vervoerder altijd om een traceercode en bewaar deze goed! Ook is het verstandig om een foto van het product te nemen voordat deze verstuurd wordt. Zo kan er geen misverstand ontstaan over de staat van het product voor verzending.